Jest pole do popisu

8 cityscreenów w najpopularniejszych ośrodkach narciarskich w Polsce

Zapaleni narciarze  i snowboardziści już szykują się do sezonu. Wkrótce amatorzy białego szaleństwa porzucą miejską dżunglę pełną reklam i bilbordów. Wyruszą na urlopy i ferie. W nadchodzącym wielkimi szusami sezonie zimowym 2009/2010 zaproponuj swoim klientom coś naprawdę niezwykłego. Reklamę dynamiczną jak slalom gigant i widowiskową jak slalom specjalny!

Trafiaj precyzyjnie do celu

Działania reklamowe prowadzone na wyciągach narciarskich oraz w miejscowościach górskich, przede wszystkim gwarantują dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej, w dodatku nieuchwytnej w tym czasie dla tradycyjnych mediów. Kolejnym atutem jest umożliwienie odbiorcy wielokrotnego kontaktu z przekazem reklamowym, co zwiększa zapamiętywalność reklamowanych produktów. Ale największe chyba znaczenie ma kontekst i moment dotarcia, czyli czas urlopu i wypoczynku. Kontekstowa reklama jest bardzo atrakcyjna ponieważ dociera do potencjalnego klienta w momencie relaksu, kiedy spędza miło i w dobrym towarzystwie czas wolny od pracy i codziennych obowiązków. Jest lepiej postrzegana, a sam konsument jest bardziej podatny na działania takiego przekazu reklamowego.

Copyright 2009 city service s.j.- wszelkie prawa zastrzezone